miércoles, 29 de enero de 2014

LA TRAGÈDIA

Tot va començar en Antananarivo, Madagascar. Era un dia de pluja suau i en Benteke va anar a per menjar, com tots els dies, en Benteke agafa Jaka i Lichis i s’en torna a la seva tribu a menjar-les amb els seus germans i el seu avi.

Després de menjar, l’avi li va començar a contar la historia que tantes vegades va contar als seus nets. La historia de com es van coneixer la seva avia i ell:

La vostra avia va ser molt important per a mi, corrien els anys seixanta, jo era un jove i em vaig ficar en coses de traficants y uns homes em van cridar l’atenció pero jo no li vaig fer cas. Els homes es van cansar de mi i em van donar una pallisa.                                        Pero la vostra avia estava allí i em va salvar perque ella era karateca i li va donar una pallisa.

Llavors va sonar un soroll afora i vam sortir tots. Quan vam sortir a veure molta pols, es va treure la sorra que volava pel aire van veure una moto amb un motorista, es treu el casc i s’apropa, era l’àvia de la que tant temps l’avi va parlar, despres li va preguntar que si s’anava amb ella a Espanya, i li va dir que si.


Uns mesos despres li va arribar una carta de l’avia, l’avi havia mort.
Códigos QR / Qr Codes

No hay comentarios:

Publicar un comentario